MakeMeBrand.ro - Campanii de Advertoriale si Optimizare Google

luni, 12 august 2013

Crema pentru mâini de la Yves Rocher

Azi a plouat. Ştiu legăturile pe care creierul meu le face între ce mi se întâmplă şi ce voi scrie sunt mai năucitoare decât profeţiile Carmen Hara, dar asta sunt şi trebuie să mă iubiţi ca atare.
A plouat şi a fost un pic friguţ, nu cred să fi coborât sub 20 de grade dar eu m-am obişnuit cu o lejeră căldură tropicală şi nu vreau să plece vara indiferent de data pe care mi-o arată calendarul.
Şi mâinile mele s-au resimţit imediat, eu şi bunul meu prieten Cosmin care deja se gândeşte la mănuşi avem problema asta, imediat ce temperatura scade uşoooor mai ales dimineaţa, dap atunci e chiar frig, frumoasele noastre mâini şi chiar avem mâini frumoase, devin foarte uscate, apoi încep lejer să prezinte crăpături prin punctele mai importante, cum ar fi pliurile degetelor.
Pentru o fericire completă evenimentul se suprapune cu reapariţia în viaţa mea a ciorapilor, cine nu şi-a agăţat ever ciorapii cu un colţ de degeţel deshidratat poate să plece de pe blog acum , pentru restul urmează ştiri interesante
În căutarea disperată a unei soluţii am încercat multe creme, unele excelente, altele folosite cu graţie pentru hidratarea bocancilor după primele 2 încercări.
Crema pentru mâini de la Yves Rocher a ajuns la mine printr-un lanţ de întâmplări demn de o telenovelă indiană. Eu aveam o prietenă mare admiratoare a produselor, în târg se deschisese primul magazin YR, pe ambalaj scria în franceză şi mi s-o părut mie mama eleganţei şi ca să fie complet crema cu pricina era la secţiunea cu reducere 50%.
Ce spune ea că ar face: are efect de netezire şi oferă un aspect sublim mâinilor şi unghiilor.
Conţine pe lângă lucrurile obişnuite extract de arnică şi trandafir şi nu are parabeni.
Ce face efectiv? Hidratează rapid şi eficient, intră în piele rapid, dap nu-mi suport mâinile unse şi nu o dată m-am spălat pe mâini instant după aplicarea unei creme care refuza îndârjit să intre în piele. Nu aş merge până la aspectul acela sublim, dar după întâlnirea cu ea mâinile mele arată mai uniform şi au mai dispărut şi petele alea gălbui datorate de principiu unui ficat leneş.
Unghiile sunt bine merci  nu ştiu dacă de la cremă sau de la tratarea entuziastă cu lacuri îmbogăţite cu tot felul de chestii., oricum nu se mai rup.
Îmi mai place la ea parfumul, dulce proaspăt şi destul de rezistent pentru o cremă.
Bonus tub uşor de manevrat, cu capacul meu preferat care nu se înşurubează
Preţ zilele astea vreo 16 lei
Aş mai cumpăra ? Probabil spre sfârşitul lui noiembrie că dacă tot am găsit o cremă potrivită pentru ger de ce nu aş profita?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu